eshop@albixon.cz Po-Pá: 6:30 – 15:00
Bazén a zastřešení jedna radost

Reklamace zboží

 

Jak postupovat při reklamaci? 

 

1) zboží v orginálním obalu zabalte (pokud již nemáte originální obal stačí jakýkoliv vhodný obal na dané zboží) a ještě nafoťe rozsah poškození a pak celou zabalenou zásilku, před tím než jej předáte kurýrní službě.

2) Vyplňte formulář uplatnění reklamace, velmi nám pomůže se zpracováním vaší reklamace. Ke stažení ZDE.

3) Napište nám, že chcete reklamovat zboží na e-mail eshop@albixon.cz, také nám zašlete fotky poškození a fotky zabalené zásilky před předáním kurýrní službě . Formulář o reklamaci přiložte k e-mailu, případně i nejlépe do balíčku. 

4) Zboží odešlete na adresu:

ALBIXON, a.s. - e-shop bazeny.cz

Osov 75

267 25 Osov  

5. ) Vyřízení reklamace očekávejte nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

6) Kdyby byl jakýkoliv problém, ozvěte se nám prosím. Snažíme se vždy maximálně vyhovět Vaším požadavkům. 

 

„Při uplatnění práva z vadného plnění na tepelné čerpadlo, které bylo pouze zakoupeno přes e-shop Albixon a.s. (bez odborné montáže dle ČSN), je nezbytné kromě kupního dokladu doložit potvrzený záruční list od osoby s odbornou způsobilostí pro elektro – plynová zařízení. Dokument doloží, že zařízení bylo uvedeno do provozu za podmínek dle návodu k použití a v souladu s ČSN. Bez těchto dokladů nebude právo z vadného plnění (reklamace) přijata k vyřízení“.

 

 

 

frame-scrollup